Höstlov

Äntligen är det höstlov! Jag har en del skolarbeten att göra och ett prov att läsa på, så det passar bra med en ledig vecka.
Mitt höstlov började med en ganska oplanerad roadtrip till Tammerfors med Mathias. Vi for klockan 8 på lördag morgon och var framme kl 11 på October Swap meet vid Teivos travbana. Då vi hade kollat igenom marknaden, så for vi på lunch/middag till Classic American Diner. Efter maten fick vi för oss att åka till Ideapark, bara för att ingen av oss hade varit där förr. Jag skulle inte köpa något, men, men.. Jag kom hem med en 4:e läderjacka. Samma sak i Ikea, jag skulle dit för att jag aldrig tidigare varit där, inte för att köpa något, men hem kom jag med några småsaker, en spegel och en massa nya inredningsideér.
 
Classic American Diner i Tammerfors



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0