Vet ni vad? Jag gillar rosa!

... Om ni inte redan har märkt det. Nu har jag lite ångest, vet inte om jag ska fortsätta skriva på svenska, eller ska jag byta till finska? Det är en sak jag måste fundera på. Kanske jag kör på svenska en tid till. Jag tänkte börja min bloggning med en tillbakablick på året som gått, inte måga bilder, men några.
Året började som invalid.
Jag red från Västervik till torget och tillbaka, bild från www.vasabladet.fi
Hemavan
Pax
 
Kryssning med mathias
 
betessläpp
 
Wheels
Power big meet
Bagheera 1 år
min nya kärlek
 
Japp, några bilder som jag sa. Dessutom så har jag börjat och slutat på Biltema, börjat ny skola, fyllt 20 och mycket mera.
Nu för tillfället borde jag göra skolarbeten, men obviously så gör jag inte det. Och tänker inte heller börja mera idag, punkt.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0