En massa saker, men ändå inget

Helou! Min dag har varit fullspäckad, men endå inte. Har varit i skolan till 3, efteråt for jag till banken och sedan sålde jag ett par klackskor. Nu har jag äntligen bestämt mej för att sälja en del av min högklackasamling, jag kan ändå inte gå med dem... De flesta har stått och samlat damm i skåpet i 2 år, nu får jag lite mera skåputrymme.
 
Då jag kom hem, så märkte jag att Bagheera hostar, igen... Men som tur har jag en hel del antibiotika, smärtstillande och andra mediciner (för djur, har inte ens ett medicinskåp för människor :D ) färdigt i skåpet från Bagheeras förra problem, så jag råkade hitta ett passlit antibiotika.
Nu sover katten på soffan och jag har bara sett på en film och lagat lite mat ( lökringar och stekt ägg :D ), haft en slappkväll..
 
 
Lilla Bagheeras medicinskåp.. eller korg kanske. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0