Finns det något annat att göra än jobba?

Jobb, Jobb, Jobb, Vappen, Krapula, Jobb. Tadaa! Där sammanfattade jag mina dagar sen påsk. Dagen då Tesses öppnade så var vi såklart dit på middag. Sen var vi igen dit på 1:a Maj. På vappen var vi först hos Nicke & Marres och sedan for vi till Norrvalla. På 1:a Maj kom mamma och pappa och hämtade mej från Vörå till stan för att se på jänkarparaden, så snälla föräldrar har jag! :)
Jag har varit till stallet några gånger sen påsk, lite hemma, lite till subway, lite mera vid hamnen och mycket på Biltema. Känns som att jag för första gången på ett år har för mycket att göra. Idag upptäckte jag att förhandsuppgifterna till urvalsprovet har kommit på nätet. Har jag börjat läsa? Nej. Lite på 100 sidor på finska, samma på svenska och 96 sidor på engelska. Det löste jag med att idag klockan 6 på morgonen boka en kryssning med Viking Grace! Bokade även Spa och Buffé. Bokade resan till min första lediga helg på 6 veckor, så jag är verkligen värt det.
 
Så ser jag ut nuförtiden..
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0