Howdy cowboy!

Nu har jag satt en liten stund på att göra en ny header. Fick lite bråttom i slutet så jag orkade inte finslipa, ni får leva med det :)
 
Annors idag har jag jobbat, varit till mommos, på loppis och till stallet. Jag blev utmanad i öldrickarutmaningen för hästmänniskor, så jag måste ju göra en film, haha (men jag drack cokis). Filmen finns att ses på min facebook, lägger kanske ut den på bloggen imorgon.
 
 
Igår bakade jag fastlagsbullar för första gången i mitt liv. Men såklart blev dem gudomligt goda! Och det ska vara myyyyycke florsocker ;)
 
 
En annan sak som jag inte berättat är att här ovanför är min nya arbetsplats på bild! Jag ska fortsätta på Wasaline, så jag kommer att ha 2 jobb nu i en tid framåt.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0