Skitsommar

Jahapp, midsommarafton imorgon då! Och man kan inte ens vara utan jacka där ute, såå härligt. Mathias fick Cadillacen besiktad idag, så något finns det att vara glad över ändå :)
Jag har inte ledigt över midsommar, men det gör inget, vädret är ändå så pissigt. Dessutom får jag varken basta eller bada med tatueringen. Nå annat skit? Jo jag har kvällstur idag och jag hatar kvällsturer. De går sååååååå långsamt. Ännu mer skit är det att jag ska vara i jobbet 7:45 imorgon.
Men sedan är det midsommar! Då ska jag försöka njuta av det kalla vädret och tänka positivt; kanske det är färre människor som drunknar i år pga det kalla vädret? Vi får hoppas det, annors är detta väder jävligt onödigt.
 
Tack, nu var jag färdig med min predikan.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0