Jag överlevde!

Jag överlevde urvalsprovsdagen, just och just. Jag ville bara dö då jag körde mot Brändö. Jag kollade på människor som gick på gångbanan och önskade att jag skulle vara dem just nu, vem som helst annan, men inte någon som skulle skriva urvalsprov.
Efter att jag skrivit provet färdigt så fick jag svindel, stressen som jag haft i flera veckor släppte. Men om en stund kom en ny stress - tänk om jag inte kommer in? Då får jag hitta på något annat... I och för sej har jag en plan B, men med den planen kan jag inte leva hela livet.
 
Nu ska jag sluta tänka på min framtid och istället koncentrera mej på att överleva den här gudomligt härliga sommarförkylningen som jag fick igår.
Jag ska kasta in några bilder från igår då vi släppte hästarna på bete. Tyvärr så hamnade jag att fara hem förän "festen" var slut, eller egentligen så hann den inte ens börja. Min flunssa vann mej.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0