Ledig dag

Nu är bilskolan äntligen avklarad och jag är 545€ fattigare! Halkbanan var roligare än vad jag kom ihåg, men vristen var inte allt för förtjust i att tryck ner kopplingen i 4 timmar i sträck ungefär.. Sedan hade jag ännu  mörkerkörning i en simulator, för att jag och pappa hade missat på datumet då vi hade mörkerkörning, ååååh.. Det var en 110€:s miss..
Idag har jag ledigt från jobbet å de e så skönt! Jag sov faktist inte halva dagen, men jag har sölat igenom förmiddagen.. Just nu äter jag nästan brända nugetter me sweet chili sås och om en stund ska jag till posten och hämta ut ett paket och till butiken efter kattmat och kattsand. Vår fina flicka äter inte Royal Canins kvalitétmat så vi får övergå till Whiskas tillbaka. I och för sej är det helt bra, för en förpackning med 12 st portionspåsar Royal Canins kattmat (0-12mån) kostar över 15€ och Whiskas lika stor förpackning kostar runt 4€.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0