Paxila

Jag kör igång veckan med 2½h nattsömn! Bagheera bestämde sej för att spy närmare 20ggr igår kväll mellan 21 och 02 så vi fick åka till Trikkonen mitt i natten (tack så jätte mycket för att vi fick komma!) för att få vätska direkt under huden och anti spy medicin som Tirkkonen kallade det. Nu är hon redan bättre, som tur. Jag har ingen som helst aning vad som satte igång spyase, antagligen så hade hon ätit något. Men dålig som bara vad var hon mot natten. Jag var osäker om hon skulle klara av bilresan till stan, men det gjorde hon som tur. Nu ska jag försöka orka arbetsdagen till slut och sedan blir det verkligen inte gym som jag hade planerat.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0