Hem, jluva hem!

Nu e jag och Bagheera tillbaka i Vörå. Ikväll har jag städat, städat, hört på musik och städat. Jag har ännu sovrummet kvar, det tänker jag städa imorgon. Skall ordna om i skåpen så att jag får mera rum för mina jävla kläder.. Bagheera e trött som bara vad, inte så konstigt då hon inte sovit på 5 dagar, haha. Nu äter jag ägg och dricker lonkero, vilken kombination...
Varje lördag då jag läser mina kompisar facebook statusar eller ser bilder på instagram om att de ska ut och festa så förstår jag inte hur de orkar med krapulan nästa dag... Jag har inte supit sedan nyåret och före det så var det senast i oktober, och usch jag förstår inte hur jag lyckas få mej att må så jävla skit varje gång. Nätterna är omöjliga att sova då hjärtat går som fan och på morgonen mår man skit, har huvudvärk och bara blääääääääääää. De lördagar vi funderar på att supa eller fara till stan, så börjar jag fundera på morgondagen och så kommer jag till det beslutet att antingen köra eller gå och sova, så tråkig är jag. :) Nog kan jag också ha roligt bara jag blir snabbt full och glömmer bort att tänka på krapulan, haha.
Sommaren 2012 var jag nykter en enda helg, och jag förstår inte hur jag har orkat. Antagligen den tiden som jag har traumor av.. Nej men nu ska jag äta mina ägg och sedan kanske gå och sova eller så kanske jag sitter uppe och dricker för mej själv, haha. Jag har en gång förr i hela mitt liv gjort det, druckit för mej själv (i mitt rum) då jag var typ 16, och nu är jag 19 och aldrig någonsin där emellan har jag öppnat en alkoholhaltig dryck ensam. Nåja, tillräckligt alkoholsnack. Mathias kommer hem imorgon, äntligen!! Jag har lärt mej att vara utan honom i och med att han ganska ofta är på arbetsresa, men nog fan saknar jag honom lika mycket varje gång han är borta...
 
Spotify på tv och nystädat vardagsrum!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0