21 dagar kvar till jul!

Jag och Mammas hund Baloo har varit på inspelning till Vasabladets julkalender! håll utkik på julkalender.vasabladet.fi !
Och nu har Mathias ÄNTLIGEN kommit hem! Men han har jetleg, så han sover på dagarna och stiger upp kl 5 på morgonen.. 
Och jag då? Jag borde göra skoluppgifter nu, men jag har gjort en uppgift idag, så det får räcka.
Om 11 dagar måste jag ha färdit en lärodagbok på 3 sidor som jag knappt ha börjat på, om 17 dagar måste jag ha färdigt en annan lärodagbok på 5 sidor, nästa vecka har vi ett prov och veckan därpå har vi 3 eller 4 prov. Och jag sitter och surfar på resor :) Man kan inte ta allt så hårt.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0