Bloggtorka

Har haft lite bloggtorka, (och så har jag extremt tråkigt, har faktist jobbat bara 3 timmar idag) så jag tänkte dra en liten bildbomb, på mej själv förståss! Varje år från 2008, sommar och vinter. Bara för att jag själv vill se hur jag har ändrat (jag har inte ändrat alls men ändå).
 
2008
Sommar (13 år hahaa)
<p>Ja pratar i telefon.</p>
 
<p><i>&lt;3</i></p>
 
2008 Vinter
 
Vi söderfjärden
(Söderfjärden på min 14 års dag)
<p><i><b>T&auml;vlingarna gick helt skit, men what ever, d va int n&aring; viktiga t&auml;vlingar som tur ;D</b></i></p>
<p>S&aring; efter t&auml;vlingarna for man till Solf ti moster, f&ouml;rst va mommo&amp;moffa&amp;lillebror d&auml;r &aring;x&aring;, men fo n&auml;r vi had &auml;ti Pizza med BARA LIIITE vitl&ouml;k p&aring;, bara s&aring; lite att hela huse lukta vitl&ouml;k :D<br />
Sen n&auml;r di had fari s&aring; satt vi nu bara &aring; s&aring; p&aring; tv. S&aring; for vi &aring; sov direkt efter BB, va s&aring; j&auml;vla tr&ouml;tt ^^</p>
 
2009 Vinter
 
på båtin
 
2009 Sommar
 
Ska spendera ännu ett veckoslut hos Kimmen! :)
 
2010 Vinter
 
<p>:)</p>
 
2010 Sommar
 
noramattsson.blogg.se
 
2011 Vinter
 
 
2011 Sommar
 
 
2012 vinter
 
 
2012 Sommar
 
helsinki
 
2013 Vinter
 
 
2013 Sommar
 
studentfoto
@ Heidi Järvi
 
 
Arne
((Måst faktist säg att ja e stolt över bilden! haha )
 
2014 Vinter
 
It ain't what you do, it's how you do<br />
<br />
It ain't what you've been through<br />
<br />
It's how you've been through
 
Rockabilly - You either love it, or you're wrong<br />



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0