kläännniing

Nora Mattsson beställde en vardagsklänning, härregud! Jag som vanligt använder klänning ca 1 gång på 2 år :p Saken är den, att min sommar kommer antagligen bli fylld av kryckor och gips. Och i och med att jag antagligen inte få på mig jeans på ett tag så måste jag ha något annat iställe, dvs; klänning.. :D För en tid sedan beställde jag också studentklänningen, å den e så grymt fin <3 Men här är klänningen ja beställde igår:
 
Sourpuss Little Birdie Peggy Dress
 
Idag har jag också varit på praktik, ätit plättar hos fammos och varit på barbacka terrängtur med Lennu i solnedgången. Nu sitter jag i soffan och ser på gladiatorerna med en kultalonkku i handen. Imorgon ska jag upp 6, stallsdejour, wihoo.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0