Kusin & tattoo & Baloo

Helou,
Igår var jag och hälsade på hos min moster och såg min nya kusin för första gången. Hon va så otroligt söt  <3
Idag på matpausen hann jag äntligen fixa tattoo tid. Kommer först sent på hösten, men det är värt att vänta. I Vasa finns prick två bra tatueringsstudion, ena är Twilight var jag har lagat mina tatueringar, och Antti Vaaranmaa mittemot simhallen. De har alltid superlånga köer, men om man vill ha en bra tatuering så får man vänta.
Nu ska jag hämta min råddboll Baloo från fammos och ta honom till vörå han ska vara där två nätter, hur ska jag orka med honom.. :D
 
Han e överenergisk, men otroligt smart (fast man kanske alltid inte märker det).. Han får inte ligga på soffan, så han gör som alla andra; sitter..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0