?!?!?

God morgon.
Sitter i jobbet som vanligt, började halv7 idag, usch vad tidigt.. Efter avgången ska jag till sjukhuset på astmakontroll, äntligen säge jag. Min astma har blivit ganska mycket värre. Om vi hinner så ska jag och mamma och hälsa på faffa till sjukhuset på samma gång.
Igår kväll låg jag i sängen och läste Cosmopolitan för att försöka få tankarna bort från Taco, så kommer mamma inrusande i rummet "Faffa hamnade att fara med ambulans till sjukhuset pga blodpropp i hjärtat!".. Kan ju för fan inte vara sant.. Men som tur blev han bättre nästan direkt för att han fick hjälp så snabbt.
Idag är det en riktig dröm för mej att vara i jobbet i Chekin, en helt underbart fin Mustang fastback (drägeldrägeldrägel), en Firebird och en Plymouth roadrunner har checkat in. Update: Nu kom en Cadillac också, haha :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0