Tatueringen färdig!

Hej!
Vaknade 20 före 8 idag, för jag skulle och tatuera mej till 9. Jag var inte så hemkt nervös förän tatueraren satte på maskinen, då trodde jag nog att jag skulle springa iväg, men jag gjorde inte det! Sen då han sa "tehdään tähän eka tämmönen viiva" så då började hjärtat dunka femhundra, men då han till slut satte nålen i huden och dro sträcket så blev jag jävlit förvånad, det tog int ett minsta sjukt!
Efter att han hade lagat konturerna så började han färga med en grövre nål, och jaa, där började det kännas, och på vissa ställen ordentligt. Men jag överlevde.
Till sist kom det vita, och fy nu helvete, det var min längsta kvart i hela mitt liv. Kan inte säga något annat än att det tog sjukt som fan. MEN jag överlevde det ockå! För här sitter jag nu :)

Bild kommer sen då jag har tagit bort skyddet :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0