Like this!

Så SAAATANS kallt där ut! Gick till skolan (ca 300m) och tänkte frysa ihjäl, samma då vi gick till & från biblioteket och hem från skolan.
Idag gjorde vi studieval, i första hand valde jag Yrkesakademin i Österbotten, Hästskötare och i andra hand valde jag Korsholms gymnasium, Mofi finska, Lång matte, Fysik&Kemi, Tyska. HOPPAS JAG SLIPPER TILL YA! Haha seriöst tror jag att jag aldrig kommer att årka med allt jag valde ti gymnasiet pga att ja ska bli veterinär.

Då jag kom hem så försökte jag få brasan att brinn, tog en halvtimme. Sen sku ja la på tvn, Digiboxen hittade ingen signal, inte heller radion, fuuuuucccckkkkk :@
Men nu ska jag å ät och sen till Frissan! Ska färga mörkare & La ljusa slingor.

linn
2010-01-28 @ 18:32:55
URL: http://wordsofmylife.blogg.se/

trevligt trevligt ;)

jooo det är bra med mig ;)

va görs??




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0