Juli

- 2.7 var jag och pappa och testade den nya restaurangen Pancho Villa och min gudfar & gudmor kom hem och hälsade på från Eureka, CA

- Juli var ingen händelserik månad



- Fotbolls VM på g, Nora höll på att dö

- Det var Postrodden den 3.7, men tyvärr kunde de inte ro hela vägen pga den hårda vinden

- Jobb, jobb och jobb

- Kalabalik på jobbet

- 9-14.7 var jag på Travläger på Bergö!









- Det var Rockperry hälgen efter ridlägret men jag var inte på det. Istället körde vi till Södra Vallgrund till Axel & Oskar och såg på då de & Co hade lan

- Nora Mattsson började fara ut och springa, men det tog snabbt slut pga flunssa...

- Jag började fundera på att köpa ett akvarium, och tillslut köpte jag också ett + 6 fiskar. Nu har jag tyvärr bara 5 :(



- Började söka en billig Firebird från Sverige, men kom underfund med att det är hundra gånger billigare att köpa från Finland då man räknar med skatten

- Istället för att fara på Åminne ungdomsdans så jobbade jag 13 timmar en Söndag

- Var också ganska mycket hos Kimmen under Juli






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0