Dumma mellanår

Att ta ett mellanår efter yrkesskolan var inte det smartaste beslutet jag gjort. Jag var så van att ha pengar hela tiden, och då jag började skolan igen och fick tjäna minimalt pga studiestödet så blev det så otroligt stressigt. De pengarna räckte ingenstans. Efter ett år i yrkeshögskola har jag inte ännu heller lärt mej att inte spendera upp alla pengar på 2 första veckorna av månaden, men det börjar bli bättre (hoppas jag). Nu är det sommar som tur, och jag får och kan tjäna lite mera. Jag bara längtar till att bli färdig från skolan, och få börja jobba på heltid igen. Om allt går som planerat så är jag tradenom om 2½ år.
 
En bild på det viktigaste i mitt liv



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0