Dag 7. Var ser jag mej själv om 10 år

Ojdå, glömde för en stund bort att jag har en blogg; på riktigt! Jag har börjat gymma. Och äta nyttigt. Gud vad man mår bra av det. 
 
Nu till blogglistan igen. Var ser jag mej om 10 år? Då är jag 30, usch vad gammal. Jag har barn, utbildning, bra arbete, 10 år mer livserfarenhet och förhoppningsvis lite mera vuxen är jag då också. Om min arbetskarriär kan jag inte säga så mycket. Förr skulle jag ha sakt att jag skulle vara färdigt utbildad veterinär, men tyvärr har min hundallergi förstört drömmen om att bli veterinär. Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. Kanske starta en hotellkedja.
Jag ser mej inte vid en butikskassa i framtiden. Bilden från sommaren och från mitt dåvarande arbete.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0