trololololoo

Hejj!
Nu håller jag på att få skolgången i någon ordning. Praktikplatsen till sista praktiken e fixad och första av tre slutarbeten är klara. Nu återstår 2 skriftliga slutarbeten + tävlingsarrangörstimmar&träningtimmar. Idag satt jag framför datorn en timme efter skolan och gjorde färdigt slutarbetet, sköönt. Nu är jag i jobbet och ska sitta här till 20:30... Btw, jag har börjat på dendär samma jävla dieten som jag var på förra året i maj.. Saftsoppa, kvarg, bär, jogurt, kött, sallad, kokta grönsaker, valnötter, maletkött + hera. Där var allt jag får äta, och i begränsade mängder dessutom. Nåjaa, de e ju mitt eget val så de e dumt att klaga :D
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0