gnägg

Jag har aldrig blivit så glad som jag blev idag av att höra en häst gnägga! Jag hörde Lennupojken gnägga för första gången på en månad, om inte mera! Det verkar som om Lennu är påväg att bli frisk, såååå skönt :) Ingen feber hade han, och han har varit mycket piggare idag. Även lite bråkig, han tänkte springa in i en box och äta hö då jag skulle sätta fast honom på stallsgången.. Men allt är bara positivt!
Så idag var jag vid stallet kl 8:30. Vi förde ut hästarna och så gjorde jag kvälls & morgonmaten färdig, som alla andra dagar. Sedan hade jag brist på saker att göra, så jag städade foderrummet. Jag fyllde på vatten i hagarna och där var dagen. Seriöst, gummistövlarna vill inte räcka till då man ska gå i hagarna... Efter att jag hade "slutat" så hämtade jag in Lennu och borstade honom. Gav också alla mediciner och så fick han gå på ridplan en stund.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0