En sjuk katt & Museibesiktning

Min lilla Pax har en kronisk kattflunsa, och nu har den slått ut igen. På tisdag kväll hade hon 40 graders feber (katter ska ha max 39.2 vanlig kroppstemperatur). Gav henne värkmedicin och på onsdag morgon åkte vi till veterinärn för att få antibiotika och mera värkmedicin. Jag lämnade hemma med henne igår, hon var inte alls bra i skick då. Nu har hon varit inne i två dygn och har inte ens förstört huset, det tyder på att allt inte är bra :(. Just nu sover hon i min famn och hostar nu som då. 
 
Min andra kärlek, bilen, blev museibesiktad med super betyg i måndags. Jag tänker inte sätta upp en till bild på bilen, för den ser ut precis som den gjorde på förra bilderna :D
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0