Här får ni höra några sanningar!

1. Vad heter du? Nora
2. Hur gammal är du? 20
3. Vart bor du? Vörå
4. Hårfärg? Brunt ovanpå & blont under
5. Ögonfärg? gröngula
6. Hur lång är du? 170cm
7. Kär? I ett förhållande, så ja.
8. Singel eller upptagen? upptagen.
9. Hur många har du kysst?  mindre antal än du trodde!
10. Vad väljer du, godis eller chips? Chips

11.  Nämn tre saker på din att-göra-lista? Duscha, sova, vakna
12. Cola eller fanta? Coca Cola, ÄKTA Coca Cola!
13. Vad skulle du ha gjort utan mobil? Lyssnat på lektionerna i skolan...
14. Dumpat någon? Jaa-a
15. Blivit dumpad? Det också
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Svårt fråga att svara på. En kar ska vara en kar, ska kunna bilar och ska ha ett mål för livet. Men flickvännen får inte glömmas. Om man har mål för livet som man absolut inte tänker avstå från, då ska man inte vara i ett förhållande.
17. Vad har du för mobil? Samsung Galaxy nånting, kanske S3
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra?  Bygga hus och köpa någon bil.
19. Favoritland? Finland / Usa
20. Favoritfärg? Rosa!

21. Film? Cry Baby och Grease..
22. Bok? Har läst en hel bok i hela mitt liv, så har nog ingen favoritbok :D
23. Serie? Fast n Loud, Big brother, Catfish, Sons Of Anarchy
24. Vad gillar du mest med dig själv? Att jag vet vad jag vill och har kommit någonstans i livet.
25. Vad gillar du minst med dig själv? Koncentration, vad är det?
26. Nämn två personer du aldrig skulle klara dig utan. Mamma och Pappa. Egentligen skulle jag klara mej utan en enda människa, men vem vill det...
27. En person du älskar.  Mathias.
28. En person du hatar. Hatar är ett starkt ord, men det finns vissa jag inte tål.
29. Ut och festa eller myskväll? Myskväll.
30. Saknar du någon just nu? Ja. Mathias, han är på arbetsresa..

31. Vad är det bästa som hänt dig? Jag försökte hitta på något djupt och filosofiskt, men jag är inte så filosofisk. Jag måste säga min katt, Bagheera :)
32. Beroende av något? Läppomada. Det håller faktist på att bli bättre.
33. Ditt livs största misstag? Det finns vissa saker jag gjorde då jag var ung och dum (ung är jag ännu, men inte dum!)
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Svår fråga. Om man tänker logiskt, så är bråk minst sannolika med mamma. Men om inte jag svarar Mathias så blir han säkert ledsen.
35. Har du några tatueringar? 4 och mer blir det inom kort kan jag lova.
36. Piercingar? noup. I naveln tänker jag kanske ta i något skede.
37. Vem är mest lik dig? Det vet utomstående bättre än jag själv. 
38. Har du någon förebild? Inte en enda förebild, men till exempel Kat Von D är helt super.
39. Vad ska du göra idag? Bara duscha och sova.
40. Vad är det värsta du vet? Det beror på från vilket synvinkel och från vilket perspektiv man ser saken. Om man tar det stora hela, så är krig, mord, och såna saker det värsta jag vet. Om man ser det från en mer personlig synvinkel så är det falska personer och fisk.
Kat

41. Vad är det bästa du vet?  Det stora hela; kärlek och vänskap. Pesonligt; min katt Bagheera.
42. Vad åt du senast? En pepparkaka.
43. Vad vill du ha just nu? En foundation, har massor med finnar (typ 3) och min foundation är slut.
44. Vad köpte du senast? Mjölk, Weetabix, nugetter, kattmat, jaa..
45. Vilka är dina favorit skådespelare? Channing Tatum, Tom Cruise, Charlie Hunnam tex.
46. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? Det får förbli en hemlighet.
47. Tränar du? Haha. Jo, hemma. Har inte råd med gymkort :D
48. När går du och lägger dig? 11-12 tiden
49. Vad är klockan nu? 21.56
50. Är du nöjd med ditt liv? Ja.
 
 
Miss Baby Peaches
2014-12-15 @ 16:10:30
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Channing är ju så galet snygg!

Du har en jättesöt blogg och en jädra shysst stil!
Kika gärna in hos mig :)

Svar: Tack desamma! :)
.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0