Emigrerat till Smedsby

Idag har jag emigrerat till Smedsby, ska vara här över helgen. Mathias är i USA, och jag är en fattig studerande, så jag sparar pengar med att bo hos mamma & pappa ;). Enda nackdelen med att bo här är att man blir väckt av en sak som heter Pax, och hon låter inte en sova längre än till 5, för hon har energi. I smedsby får hon inte gå ut.
Jag ska jobba hela helgen och nästa och nästa och nästa.. Och jag kommer troligtvis vara tvungen att betala tillbaka studiestöd. Jag hatar studiestöd. Jag hatar de 300 extra eurona som jag får in på kontot varje månad. För jag får inte tjäna så mycket jag vill. Jag trodde att jag skulle hoppa av glädje, men nej. Det är en enda stress att hela tiden hålla koll på inkomsterna. Blä.
 
Show me the money 🙌
weheatit



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0