5 dagar kvar

5/15 dagar jobb kvar före TVÅ dagar ledigt! Idag har jag jobbat i hamnen morgon & kväll och där emellan varit till fammos och mommos på morsdagskaffe. Hela förra veckan jobbade jag. Jag hann vara till stallet en gång och på gymmet (före kvällstur) tre gånger. Bara för att kunna säga att jag inte BARA jobbar, haha. Nu måste jag faktist säga att jobbet börjar kännas jobbigt. Men kanske det nollas efter nästa helgs kryssning.
 
Igår efter jobbet (kl 9 på morgonen dvs) var jag och Emma på morgonmål till Vaakuna och sedan gjorde jag ett genombrott, för första gången sedan jag började gå på gym, 12 år sedan kanske, har jag köpt GYMSKOR. På hela min skoltid, 12 år, har jag en gång, ett år i högstadie haft inneskor och det var pga att jag spelade innebandy i SB Vaasa. Så detta är verkligen stort.
 
Nadina & Lennu, i nästa sekund vänd nadina rumpan mot Lennu å sparkade, men missade som tur :p



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0