Vårkänslor

Nu är det verkligen slut på det lediga! Imorgon börjar jag på mitt nya jobb, Biltema i Vasa! Lite nervös är jag faktist, inte egentligen för att börja på ett nytt ställe, men för hur min vrist ska hålla.
 
I helgen har vi tagit det lugnt. I fredags var vi och hälsade på till Smedsby på kvällen, men inte mycket annat. Igår var vi på lunch till mamma & pappa och efteråt for jag, mamma och Hannele, våran "hundbekant", till Minttu & Mascot på 2 timmars terrängtur. På kvällen for jag och Mathias till hesburger drive in bara för att vi inte hade någon god mat hemma..
 
Och idag kom den, takatalvin :( Videkissorna är framme, flugor och malar har vaknat, blommor har kommit fram, flyttfåglar har flyttat tillbaka och inatt snöade det... Men idag är det +5 och sol, så denhär lilla mängden snö smältar bort snabbt. Ingen mer snö, tack!
Jag som är en sommarmänniska tycker att denhär "vintern" har varit tillräckligt lång. Jag vill inte att alla vintrar blir som denna, men alltid ibland är det roligt. I mars börjar jag längta till sommaren, solen värmer och dagarna blir allt längre. Då börjar snön också gå mej på nerverna. Men då får man vänta i två månader till tills all snö är borta, men inte i år. Och därför är jag ganska glad i vår! :)
 
Här kommer några bilder från förra sommaren!
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0