Helgen

 
Vilket jävla väder... Baloo är i Vörå för att mamma och pappa är i Hemavan, och förståss ska det vara värsta slaskvädret nu. Huset är en sandlåda fast jag dammsugade senast igår på morgonen och går med golvmoppen efter Baloo vart än han går (nu förstår jag mamma varför hon går runt med moppen hela tiden).'
 
I fredags skulle jag haft en arbetstur men jag blev illamånende på natten så jag for inte till jobbet. Annors skulle jag varit tvungen att åka iväg i vilket fall som helst, men jag hade en "extra" tur, så jag kunde backa ur. På fredag kväll for vi och badade bastu till Nicke & Marre. Vi var inte hela natten, för att jag hade jobb på lördag morgon 07:00, usch. På lördagen efter jobbet hämtade jag Baloo till Vörå, och for direkt iväg på lenkki med honom. På lördag kväll for vi igen till Nicke & Marre och kollade ishockey. Jag och Baloo gick hem tidigare än Mathias för jag hade väckning 4:45 på söndagsmorgonen, usch igen.
Efter jobbet på söndagen for jag till Piccolo på morgonmål med Emma. Efteråt for jag till Smedsby och gav katten Nasse antibiotika och dessutom tvättade jag bilen, som var totalt onödigt, för nu är den skitigare än vad den var före jag tvättade den. Och dessutom lyckades jag få bort skit från ena framhjulet, men andra är full med skit ännu, så nu är Audin en skakan-Audi. Jag måste tvätta andra hjulet idag, för imorgon åker jag iväg till Hemavan!!! Och om bilen skakar som den gör nu så får jag ha med flera spypåsar tills Hemavan resan.
 
Audin efter tvätten, jag vill inte ens visa hur den ser ut idag.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0