Bara ledigt...

Och mitt lediga liv fortsätter... Igår for jag och mamma till stan på förmiddagen, vi var och förde mina kryckor till sjukhuset, på lunch till amarillo, till några butiker och till slut på kaffe till gamla fammo, alltså mammas fammo, som bor i stan. Efteråt for jag till smedsby och åt en fastlagsbulle, usch. På kvällen då jag såg på tv så fick jag ett samtal som löste ett stort problem! Men vill int säga något ännu förän allt är officielt och fastslaget.
Idag tänkte jag fara till stan igen och ta passfoto. Sedan tänkte jag köpa ett par skor som jag kollade på igår på Bianco, om de finns kvar (och sedan ska jag till arnolds på lunch med mej själv, haha). Kanske jag skulle fara en sväng på gym också? Det återstår att se... 
 
Btw så längtar jag SÅÅ mycket till sommaren, bilden e på Mathias från PBM förra sommaren. Det blir knappast något iår (men vi hoppas ändå att de blir) pga jobb.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0