Rest in peace världens bästa Taco <3

Nu är Taco borta förevigt... Själv har jag inte förstått det ännu. Jag slutade gråta då Taco pustade ut för sista gången, och före det grät jag i två timmar i streck plus tre kvällar i streck, mest då Taco hade fått lungnande medel och han rasade ihop i bakluckan.. Det är som att en stor sten skulle ha fallit av hjärtat nu. Då man såg hur slut och i hur dåligt skick han var, och visste det också. Han blev bara 8 år, 2 månader och 9 dagar. Men hjärtat var i så dåligt skick + hundra andra saker. Vi hade full medicinering på honom, men det hjälpte inte. Vi gjorde allt vi kunde.
Denhär dagen har verkligen varit jobbig. En helt underlig känsla, en äcklig känsla har suttit i hela dagen. En kännsla som ingen vill uppleva. Ni tror säkert att jag gråter på samma gång jag skriver, men isåfall tror ni fel. Gråten är i halsen, men jag förstår inte att Taco är borta. Men jag är beredd på att nån dag kommer jag att förstå att han inte finns, och då blir det tårar.
Ni som tycker "Jaa men det är ju bara en hund!!" Nej, Taco var inte bara en hund, han var en familjemedlem. Han var familjens solstråle som fick alla på bra humör. Han var socialare än många andra hundar och han var rolig. Ännu idag fick han mej att skratta fast han var i så dåligt skick. Han gjorde allt för att se oss glada. Han älskade att vara med överallt, men då han inte orkade. Han kämpade alltid till den sista stunden, ännu idag var han direkt med på att fara med bilen. Bara han skulle ha vetat att denna gång till ett ställe så han slipper all smärta och lidande.
.
Taco är begravd på min fammo och faffas bakgård tillsammans med Dempsey vår förra hund, Pricken&Jerry fammo och faffas förra hundar, Robin farbrors flickväns hund och Makku mitt marsvin.
Taco dog idag klockan 16.55. Jag skulle ha så mycket till att berätta, men just nu orkar jag inte.


Sista kompisbilden med Taco <3


Han hitta en köttfärsbit i springan :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0