Dag 15. Planer inför sommaren 2015

Planer finns, men finns tid och pengar? Jo, det finns det!
 
 
Om jag ska vara ärlig så har jag endast planera in evenemang vart jag kan åka med Forden.
De fastslagna planerna är Wheels nationals i Umeå i slutet på Juni och Power Big meet i Västerås veckan där på.
Sedan finns det små planer på att åka på Rock n roll Jamboree till Vammala (haha) på midsommaren.
+ Alla jänkarträffar här i trakterna.
På "sidan om" ska jag jobba förståss. Jag ska göra min praktik på sommaren. Lennuhästen ska vi inte heller glömma bort. Om det finns pengar över så blir det kanske en tatuering till!
 
 
Sara
2015-02-10 @ 14:22:00
URL: http://saralundins.blogg.se

Det bästa med somrarna är ju alla veteranbilsgrejer man åker på :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0