Dålig bloggning

Jag vet, men vad ska jag skriva? Har en sån bloggtorka..
I onsdags var jag ute på min första studerandefest, Olutpialiset som var helt superduper roligt! Evenemanget var från 12 till 17, efter det for jag och några klasskompisar till Subi och åt och sedan for vi till en klasskompis och bytte kläder inför resten av kvällen. Men alkoholintagning hela dagen lite i gången var så tröttande att jag for hem före 22.
Nästa dag for jag pigg och kry till skolan, och i skolan var vi 6 av 36 :) På torsdagen var jag också och besiktade fårrrden och den gick igenom!! Idag var vi igen supermånga i skolan, men vi hade bara en onödig lektion. Efteråt for jag till stallet och red Lennu. Stötte också på en dåligt mående katt och förde den till veterinären, så dagens goda gärning blev också gjord. Nu ska jag iväg till stan med fården, ska föra mathias på bastukväll och själv ska jag till Julia.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0