2 nätter kvar...

 
...Tills Mathias kommer hem! Då är vår lilla familj hel igen :)
Igår var jag på tortillakväll hos en klasskompis. Efteråt for vi på bar, jag körde och var nykter. Men det är något med att vara på krog.. Kroppen tror att man är full trots att man inte druckit en skvätt alkohol.. Då jag skulle sova, så började jag frysa och skaka som bara den, likadant vad jag gör då jag har druckit. Efter en stund får jag otroligt varmt och börjar svettas. Idag på morgonen kändes det som att jag hade krabbis, fast jag verkligen inte hade det, haha. Mamma bestämde att vi skulle äta pizza idag, och det gjorde inte saken bättre. Ännu mer krabbisfeeling, äcklit.
 
Julia & Lennu
 
Från en sak till en annan. Jag har glömt hur man rider... Jag har inte ridit inför någon på 1½ år, och det märks speciellt mycket på motivationen att rida på ridplan. Okej, det finns kanske andra orsaker till att jag inte alltid orkar rida "ordentligt". Till exempel Lennu (hästen) själv! Man kan göra precis vad som helst med honom, så varför spendera tiden på en tråkig fyrkantig plan som varken han eller jag tycker om? Det är så mycket roligare att vara på äventyr mitt i skogen, var det inte ens går någon stig. Lennu, han bara går (bokstavligt, han ser inte ens efter vart han stiger). Och han hittar alltid hem, det gör inte jag om jag inte hade navigator på telefonen. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0