Hemavan 2014

Och Hemavan var som vanligt, så härligt ställe! 3 dagar var nästan för lite faktist, i och med att jag KUNDE ÅKA! På onsdagen åkte jag några "teståk" och på torsdagen var jag i backen 10-15 och efteråt dansade jag och Tilde (gudmors 7 åriga dotter) på afterski så att svetten rann. Jag fick ta det extremt lugnt i backen, men jag kunde åka och det var huvudsaken. På fredagen var vi på en två timmars western terrängtur, och jag fick rida samma härliga häst som förra året, jag blev så glad! :) Efter ridningen skulle jag åka i kvällsbacken, men då sa vristen och knä upp kontraktet. Så det blev att åka direkt till afterski. På lördagen packade vi ihop sakerna och for iväg hemåt, det var Hemavanresan kortfattat.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0