Den senaste tiden

Nu är det sant, sommaren är mer eller mindre över :/ Jag har knappt hunnit ha sommar, bara jobb dag in och dag ut. Men det blir ju sommar varje år, får vi hoppas.De senaste helgerna har jag faktist gjort mycket annat än jobbat. Jag har hunnit vara på konstens natt, Rockabillykväll på Juthbacka, egen cruising i stan några kvällar, WHRA:s summer meet i Sundom och cruising i stan kvällen där på, ja där var det. Nästa helg blir det Juthbacka, eller rockabillykväll i Lappfors.
Imorgon, efter dagens 12,5 timmes marathonarbetsdag börjar min 5 dagar långa semester, wohoo! Nu har jag inte många arbetsturer kvar förän skolan börjar.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0