Myki funderingar..

kksdfgjnsdfj jag e limin i varje muskel i hela kroppen... 2 timmars terrängritt me en adhd häst (Jaava) e int en direkt njutning, men en härlig utmaning! Mamma och jag var och red till Bergö igår, de e no alltid lika härligt. Så hårt som vi i går for har jag nog inte farit på länge, vi tackar Jaava för det ;) 100% kontrollerat va de no int hela tiden måst jag erkänna, men bra gick det ändå och roligt var det.
 
På lördagskvällen for jag och Mathias på WHRA:s 35 års fest till Smedsby UF. Super kväll för min del! Mathias satt på en stol och mådde dålit :( Jag dansade hela kvällen och det ångrade jag verkligen då vi gick hem till mamma och pappa på natten. Så sjuka fötter har jag inte haft på länge!
 
Kommande vecka kommer att bestå av städning, städning, renovering, renovering å KISSON! Bagheera flyttar in imorgon, sååååå roligt! Känns lite som att en ny del av livet börjar, nu förstår man på riktigt att man har växt upp på sätt och vis (men jag kommer nog innerst inne aldrig att växa upp). Man bor i "eget" hus, med dessutom egna husdjur. Om några år flyttar nog en hund in också, å kanske en häst i framtiden ;)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0