Kattfan

Hihhii, ändrade planer, kattfan (Bagheera har redan fått ett smeknamn) flyttar in redan på tisdag! Kollade genom mina arbetsturer och kom fram till att början av veckan passar mycket bättre än slutet. Bagheera är hur som helst 12 veckor när hon flyttar in.
Nu är det fredag igen ifall någon har missat det. Har haft ledigt onsdag å torsdag denna vecka, så jag passade på att ta en arbetstur imorgon så att jag tjänar något... Igår var jag på en barbacka terrängtur med Lennu och på kvällen tittade jag bara på tv..
Nästa helg fyller jag, så jag å mathias (okej bara mathias) håller på att renovera köket så att det skulle vara färdigt tills jag fyller. Men nu ska jag snart fara på mat, glömde morgonmålet hemma så nu är jag vrålhungrig..
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0