telefonblogg från sjukhus

Helåj! Andra dagen på sjukhus idag. Igår blev jag opererad och efter operationen hamnade jag att ligga i uppvakningssalen i 8 timmar ungefär. Men den tiden gick snabbt för att jag var så otroit nerdrågad av värkmediciner och lugnande mediciner. Minns knappt nå av de 8 timmarna... Jag kommer antagligen att vara här en natt till pga att vristen och knä (varifrån de tog en bit till vristen) är så sjuka. Jag kommer att ha gips och sjukledigt i 6 jvla veckor...
Det här är första gången jag har hamnat att vara över natten på sjukhus, å fyfan vad tråkit det är då man inte är hög av mediciner.. :P mina rumskompisar är två gamla tanter, en snarkar å andra hostar och ropar på sköterska hela tiden, också på natten. Wohoo, men som tur är öronproppar uppfunna.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0