Sverige igen!

Hej!
Helgen började med stallsdejour på lördag, och det var sista dejouren i skolans stall, lite sorligt men skönt! Efter dejouren skyndade jag mej hem, bytte kläder och väntade på att bli upphämtad. Halv 4 tiden for vi (Mathias, Nicke, Marre) iväg till Åbo och hoppade på "nya" Viking Grace. Den var riktigt häftig, men det kändes inte riktigt som att man var på havet. Kl 7 kom vi i land i Sthlm. Vi for iväg mot köping, eller Munktorp mera exakt. Vår huvuddestination var en Volvomarknad (skrotmarknad). Den var inte så stor, men vi var ändå inte enda från Finland. Efter att vi hade sett marknaden färdigt så for vi en sväng in till Köping och vidare till Västerås. Vi skulle äta i centrum, men vi hittade inget passligt matställe så vi fortsatte en bit utanför och tog in på Max. På vägen tillbaka till sthlm så svängde vi in till Faster på kaffe & Kista Galleria på 5D teater. Klockan 19:30 hoppade vi på Silja Galaxy och for iväg mot Finland tillbaka. 7 var vi i Åbo och ungefär 12 var vi i Smedsby. En tung men superrolig resa!
Om texten e råddig så är det för att jag inte kan koncentrera mej för att ett bi flyger runt här i huse å jag e allergisk mot dem :(
 
Nu är det annors sista veckan i skolan, jag har skola endast ons tors fre, sorligt men skönt det också. På fredag kväll har jag yrkesdimission och på lördag morgon har jag studentdimission.
Tänk att jag har jobbat, läst till både yrkes och studentexamen samtidigt och faktist hunnit satsa ens lite på allt!
Nu ska jag fortsätta att läsa på urvalsprovet som är imorgon. Om jag kan pga getingen, haha.
 
Mathias utan en enda öl i handen! :D
 
Bilen som inte finns, Volvo 165



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0