Länge sedan sist

Heluu, har glömt bloggen helt totalt om jag ska vara ärlig.. Mathias påminde mej igår kväll om att det var en stund sedan jag bloggade, så nu måste jag väl skriva något då ;)
 
Ja, var ska vi börja..
Baloo var i vörå förra veckan, som jag skrev. Tvättade honom 3 gånger inom 24 timmar pga att Baloo är en gris som älskar pissdiken.. Nästa dag då vi kom till Vörå tog det 10min för mej att få Baloo ut ur bilen, för han trodde antagligen att jag skulle tvätta honom igen..
På lördag (som btw var min enda lediga dag på 3 veckor) for vi till Björneborg på Pori Jazz. Först var vi hos Mathias arbetskollegas "villa", och sedan for vi till område. Och då började det förståss regna :) Vi var på området kanske max 30min och så tog vi taxi in till stan och satt på en uteservering resten av den regninga kvällen. Halv 12 började vi fara tillbaka mot Vasa, med TAXI. Och på söndag var det jobb igen, wihoo! :)
 
Måndag: jobb, Tisdag: Jobb, Onsdag: jobb + Lennu, Torsdag: Jobb + Lennu, Fredag: Jobb, Lördag: LEDIGT <3 Söndag: LEDIGT <3 Så, nu vet ni vad jag ska göra den kommande veckan :)
 
Avslutar med en bild från Power, kopierade den från hemsidan http://bigmeet.com/nyheter/
 
Arne



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0