Andra skolveckan

Nu har andra skolveckan på år 2013 börjat.. Å fy fan vad mycket skolarbete jag har att göra! Jag måste arrangera tävlingar, titta på träningar, göra ett lärdomsprov i företagsamhet, ett om hästmassage, ett om terrängritt, ett om stallskötsel och sedan ska jag ännu planera och ha en ridlektion som bedöms. Och här sitter jag framför datorn och TVn :) nej, men idag satt jag i skolan 15-17 och gjorde företagsamhet slutarbete nästan färdigt.
 
I helgen hände inte mycket, Mathias for till Hesa på lördag, då var jag i jobbet och sedan lärde jag faktist Vera att åka slalom, och kan man tänka sig, det gick bra! :D På söndag var vi till fammos och åt och sedan en sväng till Lennu. Det tog oss 2 timmar att köra Västervik-Vörå, haha, vi hittade en massa kringelkrokar som tänkte sluta i att vi tänkte slira fast på en oplogad skogsväg.. Men Passat klarar allt, haha ;D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0