Sälja vovvo

Mathias fyllde 25 på torsdag så jag måst ju gratta honom på bloggen å förståss! Bättre sent än aldrig ;)
På torsdag hade vi en liten kaffe å smörgåstårtsbjudning och så var vi till Tesses och åt. På fredagen jobbade jag först och sedan for vi till Juthbacka. Jag fick "äran" att köra Nickes amazon dit och tillbaka. På kvällen for vi till mällis å ollis och så var jag hemma halv5... På lördagsmorgonen for jag iväg efter pizza och sedan senare for vi faktist till Power Park. Vi var där tills det stängde och därifrån for vi direkt till stallet. Vi hann också via nya grillen i smedsby, och hamburgarmåltiderna var super!
På söndagsmorgonen jobbade jag och sedan for vi på mina småkusiners dop, tvillingpojkar :)
Sedan for jag, mathias, broschan å mamma till Mölles på lunch och efter det for jag och red Lennu. På kvällen blev det igen jobb och sedan hem och sörva volvon å sova. Mer volvoservas blir det ikväll. Denna eller nästa vecka ska jag lägga volvon till salu, behöver en pendlarbil då jag ändå kör över 80km/dag... :(
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0