Trollface Vormel..

Hejåhåj! Jag har haft helt fullt upp igår och idag. Dagarna började med skola till 16, 16:30-18:00 aftis och 18:00-20:00 jobb! Så jag har haft en jävla stress på att hinna överallt. Både igår och idag hoppade vi på ridningen, och jag har ridit Vormel båda dagarna. Igår gick det lite mindre bra då Vormel stack iväg 5 gånger med omöjliga bockar. Tyvärr lyckades han kasta av mej en gång då han bockade och studsade plötsligt i sidled. Det första jag hör då jag börjar förstå något igen är då Vera gapskrattar! :D Så mycket tycker vi synd om varandra i vår klass :) Så idag är jag sådär "smått" sjuk överallt på speciellt höger sida på vilken jag landade. Idag gick det mycket bättre pga att Vormel var så slut från gårdagens busas. Han orkade bara sticka iväg 2 gånger idag, och han tänkte göra samma jävla sidostuds på precis samma ställe var jag bokstavligen flög av igår. Men som tur hann jag hindra det!
.
Idag är jag dessutom på dietens sista dag för min del! Före sommaren ska jag dra igång den igen en vecka. Jag har gått ner 3½ kg FETT. Vikten har gått ner otroligt långsamt pga att inte min kropps fettprocent från förr heller var någo hög, men dieten funkar till 100% kan jag lova!
.
Imorgon blir det gym från morgonen, och sedan till skolan för att vandra runt på skolområdet och titta var alla roskisar finns, wihoooo!!
.

På torsdag bär det av till Umeå med denna fjant!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0