Wheels!

Halåjj, denna dag har sett ut som de flesta andra, jobb. Efter jobbet for jag till stan efter läderjackan <3 och ikväll ska jag kanske till gudfar&gudmor och se på deras nya kattunge. Idag ska jag göra ett nytt försök med att fara och sova tidigt, det sket sej totalt igår fast jag var supertrött. 
Imorgon ska jag till jobbet halv8, och sedan ska jag hoppa på med RG och fara till Umeå på Wheels Nationals! För dem som inte vet så är det en jänkarmeeting. Så ikväll ska jag ännu packa. Enligt väderleksraporterna så ska det regna imorgon, men vi får be till gud att han ger oss sol istället. Eller ja, vi får väl be till molnen att hållas borta. Ne nu ska jag sluta rådda och istället sätta på ett Simpsons avsnitt. Skulle kolla på South park igår men jag kom fram till att jag sett alla avsnitt, gah...
 
härligt minne från några somrar sedan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0