Tråkigt i jobbet ab oy

 
Sitter här å smaskar i mej mynthon och leker att jag är frisk, heh. Otroligt chill dag i jobbet än så länge åtminstone, som tur. Om det skulle finnas ens lite mera att göra så skulle mitt huvud spricka i pga att jag är i ganska dåligt skick... Ikväll efter jobbet ska jag till stallet. Jag var och red igår också, men det blev bara en lugnt barbacka terrängtur till en båthamn och tillbaka.
 
Jävla ko i serverrummet! Tar 100 år förän jag kan publicera detta inlägg.. Nåh, ska ta en liten powernap och hoppas på att ingen ringer och väcker mej. Btw, nu spelar dem på Rockklassiker en av mina absoluta favoritlåtar; Hotel California <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0