Tennis Center

Haloj!
Denna dag har bestått av skola och gym. I skolan hade vi tråkiga ekonomiföretagsamhet och sen städade vi stallet och red. Jag red Arnold för första gången på lektion. Hehe åtminstone rörde han sej framåt! Vi ska inte tala om att gå i form... Sedan fanns det spöken i alla hörn och jag var nära att falla av två gånger då Arnold blev "skrämd" och hoppade megaskutt åt sidan. Ryggen knakade lite smått men det var inte så farligt.
Efter skolan så orkade jag först fara på gym, men sedan ångrade jag mej och sedan ångrade jag mej igen så tillslut for jag på gym med farsan! Gud i himmelen vad slut jag är nu, men det är bara så himla skönt att vara slutkörd!
Nu ska jag typ datornörda mej fram till 22 och sedan hoppa i duschen...
.
(äsch jag hittade ingen bild på tennis center..)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0