Helgggggg

Haha, ojdå, bloggen har stått lite stilla. Men på torsdag hade vi djurtransportkurs i skolan, så jag var på den i 3 timmar. Sedan for jag till Lennu och linlöpte honom.
På fredag var jag och skolade Mikaela vid jobbet i ca 2 timmar. Sedan for vi via 100 butiker och hade vespan full med saker och sedan körde vi hem. På kvällen kom lite folk till oss och hörde på musik mm. Men igår på morgonen då jag vaknade så såg det ut som att halva finland hade varit här, haha. Det var mest jag som hade klottat :) Gårdagen spenderades på soffan och så hade jag och Rickard tortillakväll.
Om en halv timme ska jag köra iväg till skolan och öva på yrkesprovet med Vormel.


bara för att Nasse är så söt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0