zxcvbnm

Jaa-a hörni, 8 timmars skoldagar i skolbänken tar faktist på en snutt. Idag satt jag nog förståss halva tiden på datorn. Vi hade 3 timmar finska och det behövde jag och mikaela inte vara på, hehee så vi satt på datorerna och spelade fruit ninja istället. Lärare kom flera gånger och frågade om vi jobbar eller sitter privat på datorerna, jag svarade varje gång "jobbar.." och hade fullt upp med fruit ninja, lärarna är ganska enkla. Sedan var vi dessutom på datorn på engelska också. När jag kom hem så åt jag och sjöng lite singstar men jag sög så jag fick lejdon. Sedan boda ja lite å efter de städade jag hela rummet, skööönt. Nu ska jag snart typ börja med någo fucking hemläxor, sugigt.
My room

Funny facts.. oh wait...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0