Julhelgen bildbomb

Tjohejsan! Hur har eran jul varit? Min har varit toppen! Jag har ätit så mycket att jag funderar på att fasta hela nästa år, haha :D Jag var förståss sjuk på julafton, men mot kvällen blev jag bättre som tur. Jag fick många fina julklappar och hade en helt otroligt rolig julafton med Singstar, dumma samtalsämnen och god mat. kl 21 kom Rickard också till oss, och som tur förstår han inte finska, för då tror jag att han skulle ha hoppat i bilen och kört hem tillbaka ;D På Julen var mommo, moffa, min moster och hennes sambo och Rickard hos oss. Kvällen sträckte sej till halv3 på natten. På juldagen var vi och åt till mommos, och på kvällen for jag och Rickard till Björkö. Har haft det jätteskönt med endast chillas och film, ja och mera julmat förståss. Idag förde Rickard mej till jobbet halv1 tiden, vi ska flytta till en annan byggnad så vi har packat hela dagen. Efter jobbet for jag till stan och handlade ettpar nya slalombyxor. Heeheh lite dyra men vad kan man, dom var rosa ;)
Nu bilder från julhelgen & julklappar (orkade inte fota alla)!
.












<-- fortsättningskurs i stångdans!

Ziperall & gollo mössa 8)




byxorna jag köpte idag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0