Gym!

Hej!
Idag ha skoldagen sett ut såhär: Tyska (två timmar) - Ice age 3, Biologi - Top Gun, Finska - Kummeli, Engelska - Biblioteket, Hälso - "Jag har aldrig" leken. Ganska jävla chill!

Nu är jag hemma och jävlit hungrig men vi har int nå gott så ja kan int äta nå :(((( haha. Men efter att jag har ätit så ska jag nog sticka iväg på Gym! Jag kmr att vara så jävla limin imorgon, få se om jag ens kan gå :D

Btw, dethär är ju sista dagarna i grundskolan för mej och många andra. Väldigt skönt på ett sätt men man kommer att sakna kompisarna.. Men så får man ju förståss nya också.

Här är en bild från åttans Kemi, minns fan inte vad vi gjorde men victor har sluppit med på bilden!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nora's

Rockabilly - You either love it, or you're wrong

RSS 2.0